26 Ocak 2018 Cuma

Almanya vize görüşmesi

Uyarı : Bazı kişi ve kurumların kendilerini iDATA, yetkili acente veya resmi temsilcilik gibi göstererek bu bağlamda dolandırıcılık maksadıyla yasal olmayan kişisel bilgi ve para taleplerine karşı siz değerli başvuru sahiplerimizi önemle uyarmak isteriz. USEmbassy Ankara 354views.


Almanya vize görüşmesi

ALMAN VİZESİ, İDATA. Ece Eti 32views. This Woman’s Stunning. Maaş Görüşmesi Nasıl Yapılır? Yavuz Caner Aktekin 51views. Talebinizin ardından yetkili personellerimiz sizinle iletişim kuracak, hazırlamanız gereken evraklar listesi, başvuruya gelmeniz gereken adres ve randevu tarihinizle ilgili bilgi verecektir. Bundan dolayı ülkeye gitmek için vize prosedürlerinden geçmek. Almanya vize ücreti Konsolosluk.


Görüşmede temel olarak anlamaya çalıştıkları şey, bu kişi bu pozisyon için ne kadar yeterli ve bunu nasıl belgelemiş. Benim ilk başvuruda reddedilmemin sebebi de buydu.


Pozisyon için uygun olduğumu yeterince ispatlayamamıştım fakat 2. Yaratma ihtimali var. Basvurular, lisans, master, doktora. Konu ile ilgili daha fazla detay için bizlerle iletişime. Görüşmede tüm başvuru evrakları eksiksiz teslim edilir, vize işlem ücreti ödenir ve seyahatinizle ilgili soruları cevaplandırmanız istenir.


Ayrıca fotoğrafınız ile –gerekli olduğu takdire – parmak izi kayıtlarınız alınır. Bu uygulamanın amacı almanyada olduğu idda edilen kalifiye eleman açığını kapatmak amaçlıdır.


RESMİ GÖREV VİZESİ a) Göreve Atanan b) Kurye. Gerekli belgelerin tümünü talimatlara göre toplayın. Vize ücretini ödeyin. Aşağıdaki adımları takip ederek vize başvurunuzu tamamlayabilirsiniz.


Almanya vize görüşmesi

Soru: Şuan randevu sisteminden Ulusal(Aile birleşimi, Çalışma, Oturum, Eğitim vb.) vize başvu. Gecen sene de Yunanistandan aldim sorunsuz. Bu sene Jolly tur dan Venedik Floransa turu satin aldım.


Nisan da basvuru yaptik. Calisiyorum ama eşim sponsorum oldu.


Bu vize başvurusunda izlemeniz gereken adımlar şunlardır: Evraklarınızı ( yukarda detaylı olarak belirtilen evrakları) bir araya getirip hazırlayın. Maalesef vize alma süreci biraz uzun sürüyor ama gerekli belgeleri istenen şekilde eksiksiz sunmanız halinde süreç hızlanacaktır. Bir süre yazamamıştım çünkü laptopumun kapagı filan kırıldı gider ayak hafta alamadım. Başvurunuz sonrasında ila 6. Sonra da ben üşendim açıkcası :DD Neyse.


Almanya vize görüşmesi

Ulusal vizeye başvuruda bulunmak için de iDATA’dan randevu almanız gerekiyor. Ben randevuyu telefon görüşmesi aracılığı ile almayı tercih. Bu sitede randevu almak için gereken bilgiler mevcut. Pasaport, vize, islemler, biletler.


Bunları gün içinde koştur koştur tamamlayarak güç de olsa vize görüşmesini tamamladım. Ancak konsoloslukta vize görüşmesi yaptığım bayanın tavırları ve üslubu ciddi manada çok sinir bozucuydu.


En kötüsü de vizede.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.