25 Mayıs 2018 Cuma

Amerikaya gitmek

Ablam orada sene falan oldu hemen hemen, evli kendi işlerinde çalışıyorlar Teksas talar maddi durumları normal. Ben onun yanına gidip çalışmak istiyorum. Bir dil kursu üzerinden gitmeye çalıştım İstanbul daki bir acente yoluyla fvizesi olarak Ite geldi sorun.


Okan Serbes 206views. Bu kişiler yaptıkları gereksiz harcamalardan dolayı uzun vadede büyük bir maddi zarar ile karşı karşıya kalacaklar demektir.


Bu sebeple bazı plan ve projelerinizi bir süre saklamanızda fayda var.

Yurt dışına çıkmak, yeni bir işe girmek, evlenmek ve yeni iş kurmak gibi. Vize alma sürecimde yaşadıklarıma buradan bakabilirsiniz. Yine son gezilerimde yaptığım gibi sadece başlangıç ve dönüş şehirlerimi biliyor, arada. AB dünyanın her yerinden insanına hitap eden, işten yaşam koşullarına kadar geniş seçeneklere sahip bir yer.


Haliyle yurt dışında yaşamak isteyen her insanın hayallerini süsleyen bir yer aynı zamanda. Konusuyla ilgilendigi hocalari bulursa daha sempatiyle yaklasabilirler kendisine, bir hocanin kendisine geri donusu halinde zaten diger ayrintilar da konusulur.


Hamile eşinizi Airbnb üzerinden kiraladığınız ve ne çıkacağını bilemediğiniz bir eve yerleştirmek ve bir çok masrafta kısıntıya gitmek yerine en mantıklısı dediğim gibi aracı firmalarla çalışmak! Uçak biletleri iki kişi için 6-bin TL civarında!

Bir kaç ay öncesinden de alsanız durum değişmiyor aşağı yukarı bilet fiyatları bu! New York, Los Angeles, Las Vegas, Miami.


Gerek üniversite eğitimi gerekse dil eğitimi ülkeye yerleşmek isteyenler için en temel yoldur. Eğitim için göç edildiğinde prosedürlerin biraz daha hafiflediği görülür. Burada gerçek anlamda iş yapabilmek ve kendinizi geliştirebilmeniz için iyi derece İngilizce bilmek gerekiyor. Mezun olduğunuz üniversitenin önemi burada devreye giriyor.


Eğitimi kalite bir üniversiteden mezun olmanız halinde dil eğitimi sorunu olmaz. Arkadaşlar merhaba, bu konu hakkında çok araştırma yaptım fakat çoğu kaynak ingilizce olduğu için çok fazla bilgi sahibi olamadım. Amerika’da yaşamak.


Hatta eski yaşadığımız şehire geliyoruz, işte eşyaları topluyoruz. Ben çok hevesliyim amerikaya gidiyo. Fiyatlar okuldan okula değiştiği gibi gideceğiniz süreye göre de değişir.


Bizim beşinci birlikte gideceğimiz seyahat, arkadaşlarımızın da ilk seyehatleri olacak. Rüyada arkadaşla amerikaya gitmek hiç ummadığınız bir acı ile karşılacağınıza, rüya sahibinin de bu durumun bir parçası olacağına alamet eder. Rüyada amerikaya bilet almak kazandığı paraların işine ve hanesine büyük miktarda bolluk ve bereket getireceğine, hayırlı işlere imza atacağına, kötü günlerinden kurtulacağına tabir olunur.


Ablamın oranın vatandaşı ve bana sponsor oduğu halde. Hızlı gitmek için en iyi yol green card çekilişi.

Ayrıca deneyim sadece lisans için değil iş bulmak için de gerekli. Ben de öğrenciyken gitmek için planlar yapıyordum ama yıl sonra gidebildim. Zaman çabucak akıyor.


Bir çoğunuzun bildiği üzere yıldır Türkiye’deydim. Buraya gelme sebebim şirketim burada çok büyük bir firma ile ortaktı ben ise kullandığımız sistemi buraya entegre etmekti.


Sinemaya bedavadan biraz ucuza gitmek ! ABD vize görüşmesinde neler oluyor tam olarak ? ABD’ye Gitmek İçin Neden ! Her şeyin başladığı yer. Hayatımın en büyük hayalinin gerçekleştiği, gözlerimin açıldığı, dünyanın sandığımdan ne kadar da küçük ve güzel.


Gelin ülkede eğitim masraflarınızı finanse edebileceğiniz burs imkanlarına birlikte göz atalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.