21 Şubat 2019 Perşembe

Dünya turu yapmak istiyorum

Arkadaşlar ben urfada oturuyorum bende dünya turu yapmak istiyorum pasaport Vs izin ne lazım acaba yada kafa dengi Arkadaşlar la da gidebilirim. Bugün dünya turumda 310. Amacım büyük kitlelere ulaşıp dünya turu yapmak.


Sizlere de gezip,görüp,öğrendiğim şeyleri. Hepimizin aşina olduğu bir cümle vardır: Ölmeden önce dünya turu yapmak istiyorum.


Bu cümle kimilerine biraz garip ve romantik gelebilir fakat dünya turu, hangimizin ölmeden önce yapılacaklar listesinde yer almıyor ki?

Kamboçya – Koh Rong adasından Selamlar. Dünya Turu ’nun 280. Hatay’ın Paras ilçesinde doğdum. Kendimi bildim bileli yoldayım. Bu yolda olma duygusu, İstanbul’da 3. Tagged as: alaska turları, amerika, amerika seyahati, amerikaya seyahat, arabayla avrupa seyahati, arabayla dünya turu, arabayla dünyayı gezmek, avrupa gezi yazısı, avrupa turu, avrupaya gitmek, çin rusya tren seyahati, büyük avrupa turları, bisikletle dünya turu, dünya kültürleri, dünya turu, dünya turu fiyatları, dünya turu fiyatı, dünya turu harita, dünya turu için.


Sizce bunu tek başıma başarabilir miyim? Yapabilmem için neler lazım?

Güncellemeler: Takip Et. Yeni mesajlar Forumlarda ara. Geçim sıkıntısı yaşıyor ve ek iş yapmak istiyorum diyorsanız işte evinizde rahat rahat çalışarak yüksek kazançlar elde edebileceğiniz işler.


Gidilecek, görülecek çok yer var. Hayalim gidebildiğim her ülkeye gitmek. Daha fazla kültür tanımak, festivallere katılmak ve farklı insanları tanımak istiyorum.


Hayat bir yolculuk, yeni şeyler öğrenmek, deneyi. Hatta simdi dahada artmis olabilir. Bir takım sebeplerden yürüyerek seyahatler kesintiye uğrasa da rotanın devamlılığını sağlayıp turu başarıyla bitiren seyyahların sayısı azımsanmayacak kadar çok. Sadece adım atmak yetmez tabii ki.


Tek başıma ufak bir dünya turu yapmak istiyorum, küçüklüğümden beri hayalim olan Japonya’ya gideceğim nelere dikkat etmem gerekir? Bi’Bot Seçimi Çok Süper Görüş. Merhaba ben ay Japony.


Eğer hali hazırda planlarınızı hayata geçirmeye çok yaklaştıysanız aşağıdaki tavsiylerime göz atın. Ben artık bu durumu değiştirmek istiyorum daha doğrusu hayatımda değişiklik yapmak istiyorum sonuçta bu hayata bir defa geliyoruz,ve ben bütün hayatımı böyle geçirmek istemiyorum.


Eyer sizlerde böyle düşünüyorsanız lütfen benimle iletişime geçin. Almanca: Ich möchte eine Weltreise machen.

Geziye çıkmadan önce psikolojik olarak hazırlanılmalı. Kolay bir iş değil bütün dünyayı geziyorsunuz sonuçta. Cesur olun ve dünya turu yapmaya karar verin! Bunu kendi arabamla yapmak istiyorum sizce nasıl bir araba almak gerekiyor ÖZELLİKLER: 1. Bagajı büyük olsun 4. Ben de son zamanlarda dünya turu diye başladığım, henüz yolun çok başlarında olduğum bir sürecin içindeyim.


Bir kere yola çıktıktan sonra hayatımı seyahat etmeye uygun bir hale getirdim ve o günden bu güne hala seyahat ediyorum. Seyahatlerim ve yaşam tarzım hakkında. Fakat bunu minimum para ile yapmak istiyorum.


Bir yandan çalışıp bir yandan gezmek istiyorum. Amatör olarak uzun bir bisiklet hayatım var. Dağ, bayır çoğu yerde sürdüm. Selam kardeşim bende dünya turu yapmak istiyorum bana yazarsan sevinirim whatsapp da olur birbirimizi tanımak icin ÖM Ara Rep Ver.


Konu İmzamı Göster? Ege ve Akdeniz turu yapmak, eğer ölmeden önce yapılacaklar listeniz varsa eklenmeli, listenin üstlerine taşınmalı ve üstü hızla çizilmesi gereken bir deneyim.


Ege Bölgesinden başlayarak Akdeniz sahillerine uzanan kıyı hattı dünyanın en güzel uzanan kıyı şeritlerinden biri. Türkiye inanılmaz bir coğrafya ve bunun en.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.