24 Ekim 2017 Salı

Iran a gitmek istiyorum

Söz Müzik: Metin Bolat. Ben İran ’a arkadaşımla gitmek istiyorum. Yaşımız sorun olur mu?


Türkiye içindeki otobüslerle Ağrı’ya, oradan Doğubeyazıt’a, oradan Gürbulak Sınır Kapısı’na gitmek, oradan da İran’ın Bezirgan (Bazargan) kapısına geçmek mümkün olabilir, oradan da taksilerle Maku ve Tebriz’e geçilebiliyormuş mesela, o konularda kendim tecrübeye sahip değilim. Süre üzerinden hesap edildiği zaman aracınızla saat kadar Ankara’dan İran’a geçebilme şansınız bulunmaktadır.

Arabayla Gitmek Pahalı mı? Paranız olmadan seyahatinizin gerçekleşmesi pek de mümkün değildir.


Türkiye’den gitmek isteyen Mahatap, “Beni alan devletten hiçbir destek almak istemiyorum sadece korkusuz, insan gibi yaşamak istiyorum” diye seslendi. JINNEWS Dilan Babat – Habibe Eren’in röportajına göre: “Bizden ya da bizden olmayanlara karşı bir sempati besleyemezsek nasıl insanlar oluruz? Türkiye bu ülkeler içerisinde İran ’da kalabilme süresi olarak son derece iyi bir yerdedir. Mevsim olarak Mart ayı iyidir diyebilirim.


The next video is starting stop. Nevruz zamanı İran ’a geliyor.

Uluslararası ehliyet ŞART MI? Fiili durumu merak etmekteyim, Iran polisleri bakıyor mu? Triptik belgesi almak gerekiyor, sınır kapılarından alabilir miyim? Geçerlilik süresi nedir?


Yeşil sigorta iran için gerekli mi? Bölüm - Duration: 42:51. Bu yazımızda Van’dan İran ’a nasıl gidilir sorusunun cevabını bulacağız. Bunun için birkaç yol var.


Otobüs ile Van’dan Tebriz’e gidebilir, Tren ile Van’dan Tebriz’e gidebilir veya Minibüs ile Kapıköy Sınır kapısına gidip, ordan taksiler ile Tebriz’e gidilebilir. Hepsini Görkem Yüksel Gezdi Yazdı!


ABD Başkanı Trump, İran yaptırımlarına ilişkin açıklamalarda bulundu. Trump, dünyada petrol fiyatlarının artmasını istemediğini belirterek, "Yaptırımlar konusunda biraz daha yavaş gitmek istiyorum.


Nasıl Gidilir, Ne Zaman Gidilir, Hava Durumu. Yani o kadar olmasa da, alternatif çok. Biraz abartmış olabilirim.


Sanırım İran ’ a gitmek için en kolay yol, uçak ile Tahran’a uçmak olsa gerek.

Her restoranda her öğünde çeşitli seçeneklerin arasında hiç değişmeyen seçenek Kubide (kebap) ve yanında bol pilav (çilav), ancak yağsız, isteyen yanında getirdikleri tereyağını karıştırarak yiyor, sade, safranlı, sebzeli, yabani meyve ya da kurutulmuş portakal kabuğu ile de servis ediliyor. Tüm dünyada petrol fiyatlarının artmasını istemiyorum. Trump," Yaptırımlar konusunda biraz daha yavaş gitmek istiyorum.


Bunlar İran, Tacikistan ve Afganistan’dır. Farsçayı konuşan ülkeler üç tanedir. Dil eğitimi kapsamında gidilebilecek en uygun ülke şimdilik İran’dır. Dediğim gibi içten gelen bir duygu.


Kimseye baskı yapılmasın. Bu şekilde de İran olunmaz zaten. Hacca gitmeyi istiyor musunuz? Tabi Hac’ a gitmek isterim günün birinde. Neden olmasın… Bir şey daha söylemek istiyorum. Sonuçta özgür, çağdaş bir ülkede yaşıyoruz, hepimiz Atatürk çocuğuyuz. Ben Fenerbahçe’ye gitmek istiyorum. Türkiye’den son dakika haberleri, dünya’da gelişen güncel haberler, flaş magazin, spor, teknoloji ve eğitim’den haberler haber önünde sitesinde yer alır.


Almanya’ya gitmek istiyorum diyen çok fazla kişi olduğunu biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.