28 Kasım 2019 Perşembe

Özel güvenlik randevu alamıyorum

Güvenlik Şube Müdürlüğü, Mecidiyeköy Mah. Bu konuda şuan için yapılabilecek bir şey yoktur. Randevu Al” butonuna basın.


Gelen ekranda silahlı ve silahsız temel müracaat için gereken belgeleri ve yine silahlı ve silahsız yenileme müracaatı için istenen evrakları göreceksiniz. Sayfayı aşağı kaydırın ve randevu tarihini seçin. Yine sayfayı aşağı kaydırın ve randevu saatini seçin.


Bulunmuş olduğumuz il ve ilçenin ismiyle emniyet müdürlüğünün resmi sitesine girilir ilk olarak bu yolu izlemeniz tavsiye olunuyor resmi site üzerinden alınan randevular daha sağlam oluyor diğer yollarda herhangi bir sıkıntı çıkması halinde. Bunun için BURAYI tıklayınız.


Ardından yapacağınız işlemi seçin kısmında hangi işlemi yapmak istiyorsak orayı seçmemiz gerekiyor. Silahsız Ögg kimlik kartını silahlı kimliğe çevirmek.


Kayıp - Çalıntı özel güvenlik Kimlik Müracaatı. Saglık raporunun süresi bitecek ay oldu. Sistemlerinde bir arıza olduğu kanısındayım.


Emniyet Müdürlüğü E- randevu sistemine ne zaman girmeye kalksam tüm haftayı dolu gösteriyor. Yardımlarınızı rica ediyorum. Birçok özel güvenlik görevlisi bu bekleme sürecinde şikayetçidir.


Özel güvenlik randevu alamıyorum

Günlerin farklı farklı saatlerinde denemeye rağmen hep dolu çıkmakta. PELİN ÇİFT İLE TRT EKRANLARINDA, BAŞARILI FİZYOTERAPİST HÜRKAN AKKUZU, BEL FİTİGİNA SON DEDİ - Duration: 17:41.


Nasıl randevu Aldınız Lütfen buraya yazalım İnsanlara. Arkadaşlar bu konularda sorun yaşayanlar, yardım isteyenler ve randevu alan arkadaşlar.


Genel olarak büyükşehirler de kalanlar için adeta sıkıntı ha. GG sınavlarından puan ve üzerinde alan adaylar özel güvenlik kimlik kartı sahibi olurlar.


Özel güvenlik randevu alamıyorum

Ankara, İzmir, Kocaeli, Kütahya, Antalya ve Bodrum’da koruma ve güvenlik hizmeti sunmaktadır. Metem Teknoloji Danışma Siparişi Verdim Stokta Yo.


Özel güvenlik randevu alamıyorum

Nakliyat Taşınacağım Gün Fiyat Arttırdılar! Celal Kundura Hatalı Ayakkabı! Telpa Haksız Yere Garanti Dış Onarım Bedeli Aldı! Teleservice Fahiş Tamir Ücreti Talebi!


Kurum ve birimlerinin tanıtımı ile duyurular, faaliyetler, kurum üzerinden yapılan işlemler hakkında bilgiler ve iletişim detayları yer alıyor. Burada işlemi seçimini yaptıktan sonra her işlem.


ZMİR ÖZEL GÜVENLİK ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ. Adres: Mithatpaşa Cad. SAYILI ÖZEL GÜVENLİK HİZMETLERİNE DAİR KANUN KAPSAMINDA ÖZEL GÜVENLİK İZNİ ALMAK İÇİN YAPILMASI GEREKEN İŞLEMLER. Sayın arkadaşlar bana bu konu hakkında lütfen yardımcı olun silahlı sınavını kazandım sıkıntısızca işsizim şu anda bu alacagım kimliğe güvenip iş bulurum umudum var 4-ayımı bu belgeye yatırdım fakat emniyetin sitesinden randevu alamıyorum yaşındayım belgeyi alıp işime gücüme bakacagım fakat randevu alıpta hayata atılamıyorum herşeyim hazır fakat.


Kimlik randevu iptali ardından dilenen yeni bir tarih için yeni randevu tarihi belirlenir. Hangi saatte almak istesem de alamadım. Bir günlük randevu zamanı proğramlı olduğundan her zaman dolu gözüküyor. Kısaca devlet memuru olmayan herkesi aşağıda yazdıklarım ilgilendiriyor, başlığı açarken.


Toplam ders saati saat olan eğitimimiz var olan güvenlik sertifikasını yenilemek isteyen özel güvenlik personeline verilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.