2 Eylül 2020 Çarşamba

Yurtdışına turla mı gitmeli

Yazılarin çok bilgilendirici,emeğine sağlık, teşekkürler. Biz de bu sene eşim,yaşında kızım ve bir arkadaşımla birlikte turla paris,lüksemburg,amsterdam,köln rotalı geziye gitmeyi düşünüyoruz bu aralar. Korkum kızımın küçük olması. Bu arada ilk yurtdışı.


Her iki seçeneğinde avantajları ve dezavantajları mevcut. Biz de karar vermenizde size yardımcı olacak bu yazıyı hazırladık.

Ben yaptığım gezilerde bazen turla gittim. Bazende tursuz gezmeyi tercih ettim. Tur beni otele yerleştirdi.


Yine aynı kaygılar nedeniyle turla gitseydiniz ekstra bir turla gideceğiniz şehir dışındaki tatlı kasabayı bireysel gezinizde atlamak zorunda kalabilirsiniz. Bence en zorlu kısmı hazırlık aşamasında, hele ki detaycı bir insansanız ve yardım edeniniz yoksa oldukça yorulabilirsiniz. Kocaman bir bilinmezliktir gideceğiniz ülke.


Bu durumda elbette ve her şeyden önce çekinilecek bir şey olmadığını görmek için yurtdışın ilk seyahati bir tur. Ailemizle birlikte hafta boyunca gerçekten çok keyifli zaman geçirdik. Turla Mı Yoksa Bireysel Mi Gitmeli ?

Eğer uçak biletinizi ve otel rezervasyonunuzu aylar öncesinden. Merhaba, Elimden geldiği kadar sizlere tur hakkında bilgi vermeye çalıştım. Daha anlatılacak o kadar çok şey var ki. Eğer sorularınız varsa bana yorum olarak.


Sizin için cevabım yüzde doksan ”Evet”olacak. Beğeniler Yorum Payla ş. Kurban Bayramı tatili uzadı.


En kafa kurcalayıcı sorulardan birisi de turla mı bireysel mi gitmeli ? Yurt dışına nasıl çıkılır? Bir başımıza İngilizce bilmeden ne yaparız? Hangisi daha karlı olur?


Başımıza bir şey gelirse nereyi ararız? Herhalde en çok duyduğum sorulardan biridir turla mı bireysel mi? Tatile turla mı çıkmalısınız yoksa bireysel mi? Generali Sigorta olarak sizler için her ikisinin de iyi ve kötü yönlerini araştırdık.


Aksi takdirde paranız boşa gidebilir. Popüler Gönderiler. Vize İçin Sponsor Dilekçesi Nasıl Yazılır?

Bizce çok da büyük olmayan, gezmesi kolay ve masrafıyla gözünüzü korkutmayacak, daha ilk etaptan hevesinizi kaçırmayacak bir yere odaklanın. Tabii ne kadar vaktiniz olduğu da önemli. Diyelim ki tatilinizde yurtdışı tura gitmeye karar verdiniz. Bunun için pasaport, zaman, para, sağlık, imkanlar falan uygun durumda.


Nasıl bir tur programı seçmeniz, gitmeden önce ve gidince nelere dikkat etmeniz, hazırlık dönemi gibi konularda ufak tefek tüyolar ve hatırlatmalar yapmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.