5 Mart 2021 Cuma

Yeşil pasaportumu kaybettim ne yapmalıyım

Turist, işçi, kırmızı, mavi, yeşil v. Pasaportumu kaybettim ne yapmalıyım ? Yurtiçinde İl veya İlçe Nüfus Müdürlüklerine, yurtdışında ise dış temsilciliklere bildirimde bulunulması gerekmektedir. Sorun şu yeşil pasaportumu kaybettim ve süresinin dolmasına daha sene vardı.


Gerekli belgeler nelerdir ve de pasaport çıkartırken babamın yanımda olmasına gerek var mı. Bir de bu işlemi sadece il emniyet müdürlüklerinden mi yapabiliyorum. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.


Yeşil pasaportumu kaybettim ne yapmalıyım

Burada pasaportumu kaybettim dediğinizde zaten sizin gibi birçok kişiye daha önce hizmet verdikleri için prosedürü biliyorlar ve tutanak tutuyorlar. Eğer pasaportumu kaybettim ne yapmalıyım diyorsanız ne yapmanız gerektiği hakkında bilgi vermek istiyoruz.


Bildiğiniz gibi yurt dışına çıkabilmek için pasaportun olması zorunludur. Bu yüzden pasaportun güvenli bir yerde saklanması gerekmektedir. Kaybolan pasaport belgenizin yerine ye. Yurtdışında pasaport çalınması ya da kaybolması oldukça paniğe yol açabiliyor, özellikle de kısa süre içinde geri dönmeniz gerekiyorsa.


Babamdan dolayı yeşil pasaport sahibiydim. Sonrasında yaş sınırı getirildi bayanlar için. Kazanılmış haklar kanunundan yararlanarak yeşil pasaport kullanmaya devam edebilir miyim? Yeşil pasaport, bazı kamu görevlilerine (memurlar ve kamu görevlileri farklı), eski bürokratlara veriliyor.


Yeşil pasaporta başvurabilmek için önce devlet memurlarının belli bir kıdeme ermesi gerekiyor. Bu kıdemin “derece ve kademe olarak. Yeni pasaportum elime ulaştı.


Eski vizemin fotoğrafı veya bilgileri yok. En baştan başvuru mu yapmam gerekiyor ve yine şahsi başvuru şart mı? E-pasaport fiyatları nedir? Kayıp-çalıntı olarak bildirdiğim pasaportumu bulduğumda ne yapılır?


Yurtdışına çıkarken yapılan zorlu pasaport kontrollerinde oluşan uzun ve ağır ilerleyen pasaport kuyrukları hep çok yorucu olmuştur. Kuyrukların bu şekilde olmasının sebeplerinden biri de sahte pasaportla geçişlere. Buraya kadar bir sıkıntı yok ama,öğrenci olduğum dolayısıyla günlük sigorta yapan kurumsal bir yerde işe görüşmesine gideceğim. Merhabalar,yaşında üniversite öğrencisiyim.


Yeşil pasaportumu kaybettim ne yapmalıyım

Tanıdıklarım sigorta girişin yapılırsa yeşil pasaportun düşer dediler. Arkadaşlar çok acil bir durum var, pasaportumu cüzdanımı kaybettim çantamı unuttum ve kayıp! Polis tutamağı aldım onunla alacağım geçici pasaportla Türkiye’ye Almanya üzerinden dönemez miyim? Bileyim Mayıs Salı sabahı 07.


Yeşil pasaportumu kaybettim ne yapmalıyım

Belcikada kaliyorum ve pasaportumu kaybettim. Turkiyeye seyahat belgesiyle giris yapabilirim ama turkiyede yeni pasaport basvurusu yapmam lazim. Tabi gitmeden önce yanınızda bulundurmanız gereken bazı şeyler var. Son ayda çekilmiş adet biyometrik fotoğraf.


Geçerlilik süresi dolmuş pasaportlar için pasaport yenileme işlemi! Vatandaşların geçerlilik süreci dolmuş olan pasaportlarına yönelik olarak pasaport yenileme hizmetleri sunuluyor. Eski nüfus cüzdanlarının yerine Ocak.


Durumunu takip etmek isteyenler de yine e-pasaport.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.